پاورپوینت Stored Procedure In SQL SERVER

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت Stored Procedure In SQL SERVER دارای 11 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 11 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:

re یا Sp یا به زبان فارسی " رویه های ذخیره شده "  اشیایی اجرا پذیر در بانک اطلاعاتی   SQL Server هستند که شامل یک یا چندین دستور SQL می شود ، این رویه ها میتوانند پارامتر های ورودی و خروجی داشته باشند . همچنین میتوان داخل این رویه ها به زبان SQL برنامه نویسی کرد . مهم ترین کاربر این رویه ها ذخیره کردن دستورات Select , Insert , Update , Delete هست یا ترکیبی از اینها . نحوه ساخت این رویه ها به صورت زیر می باشد : وارد بانک اطلاعاتی SQL Server شده ، پس از باز کردن بانک مورد نظر در قسمت Programmability وارد بخش Stored Procedure شوید . بر روی Stored Procedure  کلیک راست کرده و New Stored Procedure را انتخاب نمایید . احتمالا کد های پیشفرضی را در این صفحه مشاهده می کنید ، همه این کد هارا پا کرده و به صورت زیر کد نویسی کنید :   کد فوق شکل کلی ساخت رویه های ذخیره شده می باشد .
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5369 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:70 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت Stored Procedure In SQL SERVER دارای 11 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 11 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس