پاورپوینت اسپرولینا

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت اسپرولینا دارای 24 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 24 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:

موضوع : اسپرولینا نام استاد: استاد پورداوود تهيه کنندگان : پاييز 94 دانشگاه پیام نور جهرم سوسن سلیمانی اسپرولینا اسپيرولينا ماده اي است مرکب از بتاکاروتن ، يک رنگدانه آبي رنگ به نام فيکوسيانين و رنگدانه گياهي سبز به نام کلروفيل به حساب مي آيد . حاوي 65% پروتئين ، کربوهيدرات ، 5% چربي و 7% مواد معدني است . همچنين اين ماده حاوي مقادير قابل ملاحظه اي آهن ، ويتامين B کمپلکس و اسيد گامالينولئيک ـ نوعي اسيد چرب اشباع نشده است . تقویت کننده سیستم ایمنی   ايجاد تکثير سريع سلولي و نتيجتاً کاهش زمان بهبودي بعد از ضربات ايجاد شده ايجاد تحمل در برابر کمبود اکسيژن به دليل کلروفيل موجود در آن مؤثر در کاهش قند خون کمک به مقابله با استرس اسپيرولينا با توجه به خواص اشاره شده ذيل يک مکمل غذايي خوب براي بسياري از موجودات از جمله ماهيان ؛ پرندگان ؛ ميگو و ديگر جانوران دست آموز از جمله گربه و سگ ميباشد. در افزايش رشد ميگوها و ماهيان تاثير شگفتي دارد از طرفي درخوش رنگي ماهيان و سلامت آنها مؤثر ميباشد. امروزه موج در حال رشدي براي افزايش تغذيه ويژه از جنبه افزايش رشد و نيز  مقاوم سازي ابزيان به بيماري در آبزي پروري بوجود آمده است . يکي از موادي که امروزه براي اين منظور استفاده ميشود پودر اسپيرولينا است.  اسپيرولينا يک غذاي مخصوص براي آبزي پروي اسپيرولينا سرشار از پروتيين ميباشد.که بعضا تا 65 درصد ميرسد.از طرفي سرشار از ويتامين B12  ؛ آهن ؛ مواد معدني و نيز اسد چرب ضروري GLA که کمک به DNA براي ترميم خود بعد از تماس با راديواکتيو ميکند.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5381 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:632 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت اسپرولینا دارای 24 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 24 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس