پاورپوینت اﺛﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت اﺛﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر دارای 31 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 31 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:

مقدمه روبه روشدن ﮐﺴﺐ و کارها با چالش تغییرات سریع محیطی موجب شده است که فرآیندها به دلیل ارتباطات متقابل مولفه های داخلی شان و تاثیرات متقابل خود با محیط پیچیدگی بسیاری را نشان دهند.بنابراین سازمان ها برای وفق با محیطهای پیچیده امروزی به قابلیتهای فرآیند کسب و کار توجه بیشتری نشان می دهند. سیستم های اطلاعاتی ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﺎﻣﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه برای تولید، جمع آوری ،سازماندهی ،ذخیره ، بازیابی و اشاعه اطلاعات دریک موسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺟـﻪ داﺷـﺖ ﮐـﻪ ﺳﯿﺴـﺘﻢ ﻫـﺎي اﻃﻼﻋـﺎﺗﯽ ﺑﺎﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ اﻃﻼﻋـﺎت ﺗﻔـﺎوت دارﻧـﺪ ﺑﻄﻮرﯾﮑـﻪ ﺳﯿﺴـﺘﻢ ﻫـﺎي اﻃﻼﻋـﺎﺗﯽدرﺧــﺪﻣﺖ ﻣــﺪﯾﺮﯾﺖ اﻃﻼﻋــﺎت ﺗﺤــﺖ ﻋﻨــﻮان ﺳﯿﺴــﺘﻢ ﻫــﺎي اﻃﻼﻋــﺎتﻣــﺪﯾﺮﯾﺖ ﻗﺮارﮔﺮﻓﺘــﻪ وازآن اﺳــﺘﻔﺎده ﻣــﯽ ﮐﻨــﺪ ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ سیستم های اطلاعات مدیریت ، گونه ایی از سیستم های اطلاعاتی رایانه ایی است که میتواند اطلاعات را از منابع مختلفی در سازمان برای تصمیم گیری در رده مدیریتی جمع آوری و پردازش کند و اطلاعات مورد نیاز مدیران را در اختیارآنان قرار دهد تا بتوانند تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمایند. نسلهاي مختلف سيستم‌هاي اطلاعاتي مدیریت نسل اول:استاندارد پکيج‌ها نسل دوم : سيستمهاي مبتني بر ERP نسل سوم: سيستمهاي مبتني بر گردش کار(WFM) نسل چهارم: سيستم مدیریت فرآیندهای کاری(BPMS) هدف اصلی این نسل، یکپارچه‌سازی اطلاعات و هماهنگ کردن فرآیندها با یکدیگر می‌باشد. انواع ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫــﺪف ﭼﻨــﯿﻦ ﺳﯿﺴــﺘﻢ ﻫــﺎﯾﯽ ﮐﻤــﮏ ﺑــﻪ ﮐﻨﺘــﺮل ﺳﯿﺴــﺘﻢ اﺳــﺖ. در ﻫــﺮ ﺳــﺎزﻣﺎن دو ﻧــﻮع ﮐﻨﺘــﺮل وﺟــﻮد دارد؛ ﮐﻨﺘــﺮل ﻋﻤﻠﯿــﺎﺗﯽ و ﮐﻨﺘﺮل ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5363 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:1,161 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت اﺛﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر دارای 31 اسلاید و با فرمت .pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 31 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .pptx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس