پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی

دسته بندي : مباحث رشته ها » پرسشنامه

دانلود ورد با موضوع پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی دارای 3 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 3 صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:


این پرسشنامه انگیزه آزمودنی ها را برای ابتکار و نوآوری در شغل اندازه گیری می نماید. پرسشنامه حاوی ۶ سؤال بوده، تک مولفه ای است و در آن با استفاده از شیوه استاندارد، به تعیین امتیاز پاسخ دهندگان پرداخته شد.هدف آن ارزیابی انگیزه فرد برای نوآوری درشغلش است.

اساساً نوآوری از دیدگاه مدیریتی، فرایندی است که از ایده شروع و به انتشار تجاری بهبود رویه ها و روش های نو در تولید محصول یا خدمت جدید خاتمه می یابد.نوآوری در ارایه  محصول، شامل تولید، معرفی کالاها و محصولات جدید به بازار است و مهم رین پشتوانه این امر داشتن ایده های بکر و جدید است که با آن می توان کالاها و فرایندهای جدیدی را تولید و از آن برای بهره وری و کارآیی بیشتر سازمان استفاده کرد. یکی از رویه های این کار، فراهم کردن بستر لازم برای تشویق افراد سازمان به ارایه ایده و نوآوری است که سازمان یا شرکت تولیدی را به سمت نوآوری سازمانی سوق می دهد. در سازمان هایی که این گونه عمل می کنند، استعداد و ایده های کارکنان، سرمایه ی اصلی سازمان محسوب می شود.

    روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش  ضرغامی و همکاران  (۱۳۹۱) به دست آمده است.

(توضیحات کامل در داخل فایل)
  پایایی و روایی: دارد (فارسی)

 نوع فایل: زیپ (word)

 تعداد صفحات:۶

 مولفه : تک مولفه ای است

 منبع: دارد

تعریف مفهومی: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

دسته بندی: مباحث رشته ها » پرسشنامه

تعداد مشاهده: 5477 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .docx

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:20 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی دارای 3 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 3 صفحه
    فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس