مقاله وبررسی نقش فرهنگ در بازار يابي

دسته بندي : مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

دانلود ورد با موضوع مقاله وبررسی نقش فرهنگ در بازار يابي دارای 17 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 17 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:


نقش فرهنگ در بازار يابي
مقدمه
يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار، تبليغات است. موفقيت يا عدم شكست بسياري از سازمانها و شركتها نيز در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست. تبليغ، راهي براي رساندن پيام به مخاطبان مورد نظر تعريف شده است. اما سوالي كه مطرح مي‌شود اين است كه چگونه بايد تبليغ كنيم تا به نتيجه مورد نظر دست پيدا كنيم؟
براي اينكه تبليغ از كارايي و اثربخشي لازم برخوردار باشد لازم است كه فعاليتهاي تبليغاتي بر اساس يك برنامه تبليغاتي مناسب انجام پذيرند. برنامه تبليغات به ما كمك مي‌كند تا با پيمودن مسيري درست به نتيجه قابل قبول دست يابيم. در اين شماره مراحل نوشتن يك برنامه تبليغاتي به طور اجمالي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.





تعريف برنامه تبليغات
برنامه تبليغات، پيام مناسب را از طريق يك رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه مي‌كند. برنامه تبليغاتي يك شركت نشات گرفته از برنامه كلي شركت و برنامه بازاريابي آن خواهد بود. (شكل 1)
تحليل موقعيت: در اين بخش تحليل صنعت، بازار و رقبا صورت مي‌گيرد. تحليل موقعيت در برنامه تبليغات عموماً از برنامه بازاريابي شركت نشأت مي‌گيرد. (در شماره دوم كلينيك موضوع برنامه بازاريابي مورد بحث قرار گرفت)
هدف تبليغاتي: به طور كلي هدف از تبليغات، ارائه اطلاعات، ترغيب افراد يا يادآوري است. در تبليغات با ارائه اطلاعات، سازمان و محصولاتش معرفي مي‌شوند. هدف تبليغات اين است كه اولويت مشتريان را نسبت به محصولات تغيير دهد. در تبليغات با هدف يادآوري، بر ويژگيهاي محصول مجدداً تاكيد و معمولاً از اين نوع تبليغ در مراحل پاياني عمر محصول استفاده مي‌شود. به طور كلي مي‌توان گفت هر محصولي در چرخه عمر خود، نيازمند اهداف تبليغاتي متفاوتي است كه اين امر در شكل 3 نشان داده شده است.
(شكل 3)
 
بودجه : بودجه تبليغات، تمامي فعاليتهاي تبليغاتي را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد تا آنجا كه در مقياس وسيعتر مي‌توان گفت بودجه بر فعاليتهاي ارتباطي بازاريابي نيز تاثيرات بسزايي دارد. روشهاي مختلفي براي تعيين بودجه تبليغاتي وجود دارد. در زير به برخي از اين روشها اشاره شده است:
-1 روش تاريخي: در اين روش بودجه تبليغات هر سال را مي توان با توجه به احتساب درصدي افزايش براي تورم يا ديگر عوامل بازار بر پايه بودجه سال قبل تنظيم كرد.
2 - روش وظيفه-هدف: در اين روش با توجه به مجموعه هدفهايي كه براي هر فعاليت تدوين شده است، هزينه تحقق هر هدف تعيين مي شود. به عنوان نمونه تعيين مي‌شود براي آنكه 50 درصد مردم از وجود محصول در بازار آگاه شوند، چقدر هزينه لازم خواهد بود؟ به چند نفر مصرف كننده بايد دست يافت و هر كدام چند بار بايد در معرض آگهي قرار بگيرند؟ و سطوح و مخارج ضروري براي استفاده از رسانه‌ها چقدر بايد باشد؟

دسته بندی: مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

تعداد مشاهده: 3105 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:173 کیلوبایت

 قیمت: 57,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع مقاله وبررسی نقش فرهنگ در بازار يابي دارای 17 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد صفحه : 17 صفحه

    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس